Prípadová štúdia: Dedoles – Otvorenie kioskov záviselo od nášho náboru
Prípadová štúdia: Dedoles – Otvorenie kioskov záviselo od nášho náboru
Obdobie pred Vianocami predstavuje pre maloobchod najnáročnejšie obdobie v roku. Spoločnosť Dedoles, známa svojimi originálnymi a farebnými produktmi, čelila výzve obsadiť 20 pozícií predajných asistentov v kioskoch v obchodných centrách v Českej republike (Brno, Ostrava, České Budějovice, Ústí nad Labem, Plzeň). Úspešné otvorenie kioskov bolo úplne závislé od náboru, pričom termíny boli tesné a pozície iba na 2–3 mesiace.
Dedoles preto oslovil SYNERGIE s jasným cieľom: nájsť kvalifikovaných zamestnancov takmer okamžite. Táto požiadavka bola navyše komplikovaná geografickou rozsiahlosťou a vysokými očakávaniami na kvalitu kandidátov.
Kľúč k nášmu rýchlemu úspechu
Aby sme túto výzvu zvládli, zvolili sme službu dočasného pridelenia zamestnancov, ktorá zahŕňala celý proces náboru a administratívy.
Postupovali sme nasledovne:
Rýchla mobilizácia náborového tímu: Do projektu sme zapojili dvoch špecialistov, ktorí sa venovali výhradne tomuto klientovi.
Efektívny online proces: Celý proces – od prescreeningu až po podpis pracovných dokumentov – prebiehal online. Prvých kandidátov sme klientovi predstavili už do troch dní, pričom prvé pohovory sa uskutočnili do týždňa.
Precízny výber kandidátov: Realizovali sme 71 prescreeningov a 49 online pohovorov. Po prvotných pohovoroch, na ktorých sa zúčastnil aj Dedoles, sme mohli profil ideálneho kandidáta doladiť a klient nám dal následne voľnú ruku pri kompletnom nábore.
Flexibilná administratíva: Zabezpečili sme vstupné lekárske prehliadky, onboarding zamestnancov a spracovanie miezd.
Flexibilita a rýchlosť na prvom mieste
Flexibilita a rýchlosť boli kľúčovými faktormi úspechu v tomto projekte. Zamerali sme sa na:
Flexibilnú HR administratívu: Naše služby zahŕňali kompletné pokrytie od lekárskych prehliadok až po spracovanie miezd, čo umožnilo rýchle prispôsobenie sa zmenám v reálnom čase.
Rýchlu reakciu na nečakané situácie: Počas spolupráce sa počet zamestnancov navýšil o brigádnikov, aby sme pokryli zdravotné výpadky. Na dvoch kioskoch sme dokázali zabezpečiť nového brigádnika už do troch hodín.
Online procesy: Moderné online nástroje umožnili zvládnuť celý náborový proces efektívne a bez zdržaní.
Reálne výsledky, ktoré presvedčia
Kompletné obsadenie tímu: Dedoles otvoril svoje kiosky v plánovanom termíne, pričom sme dodali všetkých 20 predajných asistentov.
Rýchla reakcia na neočakávané situácie: Na dvoch kioskoch sme dokázali zabezpečiť nového brigádnika už do troch hodín.
Vysoká spokojnosť klienta: Naša flexibilita, precíznosť a rýchlosť umožnili spoločnosti Dedoles zvládnuť náročné obdobie bez komplikácií.
„Spolupráca spoločnosti Dedoles s agentúrou SYNERGIE predstavuje ukážkový príklad efektívneho riešenia náročnej náborovej úlohy v časovej tiesni. Vďaka profesionálnemu prístupu agentúry, ktorá ponúkala komplexné riešenia zahŕňajúce všetky kroky od výberu kandidátov cez online pohovory až po onboarding, sa podarilo zabezpečiť 20 kvalifikovaných zamestnancov v krátkom čase. Počas spolupráce sa počet zamestnancov neplánovane zvýšil o niekoľkých brigádnikov pre každý kiosek, a to z dôvodu neočakávaných zdravotných problémov a iných zmien. Na dvoch kioskoch sme dokázali zabezpečiť rýchlu posilu vo forme brigádnika do 3 hodín od samotného nástupu na zmenu, a to samozrejme vrátane podpísania pracovnoprávnej dokumentácie. Agentúra SYNERGIE nielenže prekonala výzvy spojené s geografickou rozmanitosťou a časovým tlakom, ale tiež dokázala, že jej schopnosť rýchlo reagovať a prispôsobiť procesy potrebám klienta je kľúčovou konkurenčnou výhodou. Výsledkom tejto spolupráce bolo úspešné otvorenie kioskov spoločnosti Dedoles v stanovenom termíne a vytvorenie pevného základu pre budúcu spoluprácu. Tento projekt potvrdzuje, že flexibilita, dôslednosť a orientácia na zákazníka prinášajú reálne výsledky a dlhodobé partnerstvo.“
– Martina Rothová, Chief Human Resources Officer spoločnosti Dedoles
Prečo si Dedoles vybral práve nás?
Spoločnosť Dedoles už mala pozitívnu skúsenosť so SYNERGIE pri nábore skladníkov na Slovensku. Táto dôvera a naša schopnosť rýchlo reagovať na potreby klienta boli kľúčové pre začiatok spolupráce. SYNERGIE navyše poskytuje komplexné HR riešenia, čo klientovi ušetrilo čas a námahu.
„SYNERGIE nás presvedčila svojou schopnosťou okamžite reagovať a zabezpečiť kvalitných kandidátov. Spolupráca prebiehala hladko a výsledky hovoria samé za seba,“ dodáva Martina Rothová.
Výnimočné riešenia šité na mieru aj pre vás
Tento projekt ukázal, že s precíznou organizáciou, flexibilitou a orientáciou na potreby klienta možno zvládnuť aj tie najnáročnejšie výzvy. SYNERGIE opäť potvrdila svoju pozíciu spoľahlivého partnera v oblasti náboru a dočasného pridelenia zamestnancov.