1. BUĎTE PARTNEROM
Odkedy pracujem v Synergie, som mala možnosť spoznať a viesť pohovory s množstvom kandidátov. Snažím sa nezastávať len funkciu zamestnávateľa, ale s každým zamestnancom budujem vzťah, ktorý je založený na partnerstve. Celý proces náboru prebieha vždy v otvorenom a priateľskom duchu, kde každému rada zodpoviem všetky dotazy.
Pravidelne sa mi stáva, že sú uchádzači skeptickí voči agentúre práce, pretože nemajú dobré skúsenosti s jednaním v iných agentúrach či spoločnostiach alebo mnohokrát nevedia, ako agentúrne zamestnávanie funguje. Častokrát na pohovoroch počujem otázku:
„Prečo by sme mali nastúpiť pod agentúru a nie priamo pod spoločnosť?“
Na túto otázku sa niekedy ťažko odpovedá, ale pochopila som, že prístup akým sa chováte k uchádzačom, možno budúcim zamestnancom, je to najdôležitejšie. Zabezpečí to vybudovanie stabilného spoločného vzťahu. Pretože spokojný zamestnanec je známkou Vašej práce.
2. DÔVERUJTE A MAJTE OTVORENÚ MYSEĽ
Či máte pod sebou desiatky či stovky zamestnancov, je potrebné si uvedomiť, že každý sme jedineční a zaslúžime si individuálny prístup. Nikto znás nie je stroj, ale sme ľudia, ktorí častokrát potrebujú zodpovedať jednu otázku aj viackrát alebo poradiť, či len sa porozprávať. Od toho tu predsa sme. Popravde som rada, že to tak je, pretože viem, že mi zamestnanci dôverujú a neboja sa na mňa obrátiť.
Dovolím si zapojiť referencie od našich zamestnancov pre ktorých je dôvera a otvorená myseľ, práve to najdôležitejšie, čo im poskytujeme.
VYBRANÉ HODNOTENIA NAŠICH ZAMESTNANCŮ
„I když jsem k práci přes agenturu přistupoval s určitými obavami. Agentura Synergie, která mi našla zaměstnání v Chebu, mně velice mile překvapila. Na prvním místě bych chtěl zmínit vysoce profesionální přístup všech zaměstnanců. Komunikace probíhá velmi rychle a bez průtahů. A případné problémy jsou řešeny ihned. Nadmíru spokojený jsem i po finanční stránce. Kdo chce pracovat, nemusí se práce, přes agenturu Synergie bát. Doporučil jsem ji už několika svým přátelům a známým.“ František K., skladník
„Jsem velmi spokojena se spoluprací se Synergie. V agentuře jsou velmi příjemní a vstřícní lidé. Oceňuji především, že jsou vždy k dispozici na telefonu, ochotni řešit jakékoliv moje dotazy a pomoci v otázkách týkajících se pracovní činnosti. Synergie je zaměstnavatelem, který umí své zaměstnance ocenit. Jsem jim vděčna za jejich lidský přístup. Po mém nástupu do zaměstnání mi agentura dokonce vyšla vstříc s mojí žádostí o dovolenou, neboť jsem ji měla již předplacenou a nemusela jsem ji tedy rušit. Určitě tuto agenturu doporučuji všem, kteří hledají u svého zaměstnavatele férové, seriózní a vstřícné lidské jednání.“ Zuzana P., specialistka logistiky
3. NEUSTÁLE SA ZLEPŠUJTE
Vedieť, že zamestnanci sú spokojní a počuť tieto slová, je pre každého konzultanta určite výhra. Na to však človek nemôže sedieť len za stolom, ale musíte si čas od času napríklad obuť aj bezpečnostnú obuv a vyraziť na túru po sklade. Vtedy sa najlepšie dozviete, čo zamestnanca aktuálne trápi alebo či mu vieme zabezpečiť niečo potrebné. Vždy sa snažíme urobiť pre náš tým niečo naviac. Rozdávali ste už vianočné darčeky v snehu na parkovisku prednočnou smenou? Nie? Ja áno! A aj takéto maličkosti sú dôležité pre radosť a spokojnosť každého zamestnanca. Pravidelne jazdím za zamestnancami množstvo kilometrov, ale vždy sa na to veľmi teším, pretože už prvý zamestnanec, ktorého vidím, ma zďaleka víta.
Je potrebné sa neustále zlepšovať, nie len v osobnej a pracovnej sfére, ale rozhodne aj hľadať možnosti zlepšenia vo vašom tíme zamestnancov.
Zlepšovanie procesov, nastavovanie komunikácie je samozrejme dôležitou súčasťou celého procesu. Napríklad aj pomocou koordinátora, ktorý je schopný riešiť ad hoc záležitosti od partnera či zamestnanca, takmer okamžite, sa snažíme byť ešte bližšie. V tomto kvartáli, sme napríklad zaviedli elektronický podpis, aby sme urýchlili a zjednodušili aj častokrát zdĺhavé papierovanie. Za tú dobu, ktorú som v spoločnosti, som zažila množstvo zmien a zlepšení a určite sme neskončili.
My v Synergii si totiž zakladáme na našich hodnotách, ktoré vkladáme do vzťahov jak s uchádzačmi, tak so zamestnancami a našimi partnermi.
V neposlednej rade tak fungujeme hlavne MY nie ja, on, ona, vy.
Dominika Kopčáková
HR Consultant I +420 702 178 022 I kopcakova@syn.cz